Condiții de returnare
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client/cumparator. Costul transportului va fi suportat de catre vanzator, respectiv de catre ANNONA OPS SRL – in cazul in care produsul returnat prezinta defecte de fabricatie sau produsul a fost livrat din eroare si nu corespunde cu cel din comanda.
Produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit, nefiind acceptate produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau cele care au fost folosite excesiv, prezinta urme de zgarieturi, lovituri sau alte cauze care duc la diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora conform art.14, alin.3, din OUG 34/2014.
Produsele returnate vor fi impachetate in ambalajul original, avand etichetele de produs intacte si vor fi insotite de toate documentele cu care a fost livrat produsul.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe repere din acelasi produs si doriti sa le returnati pe toate va trebui sa va asigurati ca desigilati doar un singur produs – returnarea celorlaltor produse de acelasi fel fiind acceptată doar dacă sunt sigilate. Sunteţi responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din utilizări si manipulari care depăşesc limita necesară pentru determinarea naturii, calităţii şi funcţionării produselor. Orice modificare adusă produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, va duce automat la aplicarea unor proceduri de returnare supuse unor taxe conforme cu readucerea produselor la starea în care au fost livrate.
Dacă nu sunteţi încântat de produsele cumpărate, le puteţi returna şi noi vă vom înapoia contravaloarea comenzii dumneavoastră. Legislatia românească (O.G.34/2014, art.9, alin.1) prevede: consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14. Aveti dreptul de a ne notifica in scris privind renuntarea la cumparare fara invocarea vreunui motiv, trimitand formularul de retur la adresa office@annona.ro in termen de 14 zile calendaristice, incepand cu ziua intrarii in posesia fizica a produsului.
In cazul persoanelor juridice ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returnarea produselor, avand in vedere ca nu exista calitatea de consumator.
Acceptăm returnarea tipurilor de produse care pot fi refolosite sau produse care sunt defecte din fabrică și necesită înlocuirea completă sau parțială a compontentelor acestora.
Costuri de livrare sau transport la retur, pentru comenzi online: Cu excepția cazurilor de reclamații soluționate în favoarea clientului, în care clientul are dreptul la reparare / înlocuire gratuită a produsului / reducere de preț / rambursarea banilor după caz, costul de livrare la retur va fi suportat de client.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului în virtutea art.14 alin.2 din O.G.34/2014. Clientul poate alege orice firma de curierat pentru returnarea coletului, cu precizarea ca trebuie sa bifeze optiunea "Deschidere colet la livrare", in caz contrar, coletul nu va fi receptionat. Contravaloarea comenzii urmează a fi restituită în cel mult 14 zile de la data solicitarii tale si desigur, dacă produsele aferente comenzii au fost acceptate ca retur.
Putem decide ca pentru perioade limitate de timp să oferim retur gratuit, ceea ce înseamnă că nu veţi plăti taxa de transport pentru returnarea coletului. În perioadele în care decidem să oferim retur gratuit acest lucru va fi specificat pe site-ul nostru clar, în categoriile de produse unde se aplică acest lucru.
Returnarea produselor se face obligatoriu după completarea formularului de retur produse, disponibil la urmatoarea adresa:
FORMULAR DE RETUR - CLICK PENTRU DESCARCARE
Dupa completarea si semnarea formularului de retur va rugam sa il trimiteti scanat la adresa office@annona.ro
Ne rezervăm dreptul să nu acceptăm primirea coletelor retur fară notificare scrisă prealabilă.
"Clienţi" sau "consumatori" sunt doar persoanele fizice. Clienţii cu personalitate juridică nu au dreptul să denunţe unilateral contractul, legislaţia în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.