Definiții si termeni utilizați

annona.ro – site-ul oficial de cumparaturi al societății comerciale Annona Ops SRL având ca formă juridică de organizare a afacerii ”Societate cu Răspundere Limitată”, cu sediul in Bucuresti, str. Sold Ion Pârjolescu, nr. 46B, înregistrată la Registrul Comertului cu J40/6249/2017 având Cod Unic de Înregistrare RO37495812.
Vânzator – S.C. Annona Ops S.R.L. cu sediul în Bucuresti, str. Sold Ion Pârjolescu, nr. 46B, înregistrată la Registrul Comertului cu: J40/6249/2017,atribut fiscal:RO având Cod Unic de Înregistrare: 37495812,.
Client / Cumparator – orice persoana fizică / persoană juridică care finalizează o comandă prin intermediul site-ului annona.ro
Utilizator – orice persoană care vizitează site-ul annona.ro
Comandă – document electronic de dispoziție care reflectă comanda care se dă de către Client către Vânzător prin care Clientul își exprimă intenția de a achiziționa Produse și a face plata acestora.
Contract – act juridic încheiat între Vânzător pe de o parte și Cumpărător pe de altă parte prin care Vânzătorul confirmă Comanda și este de acord să vândă și sa livreze Produsele iar Clientul este de acord sa cumpere / primească Produsele și să facă plata Produselor comandate.
Preț – expresia banească a valorii unui produs sau serviciu. Prețul final aferent produselor comercializate de site-ului annona.ro este exprimat în lei și conține TVA în conformitate cu prevederile legale în vigoare. Prețul final este format din prețul produsului la care se adaugă cheltuielile de expediție, cheltuieli care vor fi detaliate pe site înainte de finalizarea comenzii.

 

Drepturile și obligațiile Clientului / Cumparatorului

Clientul are obligația de a furniza informații corecte complete și de actualitate pentru a putea finaliza livrarea comenzii. Refuzul de a ne oferi toate informațiile necesare poate duce la neonorarea comenzii. De asemenea pentru crearea unui cont pe site-ul annona.ro Utilizatorul este obligat să foloseasca o adresă de e-mail validă. SC Annona Ops SRL nu poate fi trasă la răspundere pentru informațiile care au fost introduse incorect si incomplet de către client din care pot decurge întarzieri de livrare.

 

Comanda

Clientul / Cumpăratorul poate efectua comenzi pe site, prin adaugarea produselor în coșul de cumparaturi urmând a finaliza Comanda prin alegerea unei modalitați de plată ( cu cardul online, ramburs la curier în momentul primirii produselor, virament bancar). Adaugarea unui produs în coșul de cumparaturi fară a finaliza Comanda nu atrage înregistrarea comenzii și rezervarea produsului.
Prin finalizarea comenzii Clientul declară că toate datele furnizate sunt corecte si complete si declara că este de acord ca Vânzătorul sa îl contacteze prin orice mijloace (telefon, e-mail)pentru orice situatie in care este necesară contactarea Clientului.
Vânzatorul poate anula o comandă în urma unei notificari făra nici o obligatie ulterioară între parți in urmatoarele situații: – invalidarea /eșuarea tranzacției de către procesatorul de plăți agreat de annona.ro, în cazul plăților online – neacceptarea de către banca Clientului a tranzacției – date incomplete și/sau incorecte furnizate de Client / Cumpărător pe site
Contractual se consideră încheiat între Vânzator si Client/Cumparător în momentul primirii de către Client/Cumparător din partea annona.ro a unui e-mail de notificare a expedierii Comenzii.

 

Pretul

Prețul final aferent produselor comercializate de annona.ro este exprimat în lei și conține TVA în conformitate cu prevederile legale în vigoare. Prețul final este format din prețul produsului la care se adaugă cheltuielile de expediție, cheltuieli care vor fi detaliate pe site înainte de finalizarea comenzii.

SC ANNONA OPS SRL isi rezerva dreptul de a modifica oricand preturile produselor.

 

Facturarea

Vânzătorul va emite o factură pentru produsele livrate, în acest sens Clientul / Cumparătorul având obligația să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii în conformitate cu legislatia în vigoare .
Vânzătorul va transmite Clientului / Cumparătorului factura aferentă Comenzii în format electronic pe adresa de e-mail menționată de cumpărator în Contul de client, dupa confirmarea comenzii.

 

Condiții de livrare

Produsele livrate de companiile de curierat sau firmele partenere ANNONA OPS SRL sunt oferite clienților în stare perfectă de fiecare dată. Dacă totuși primiți un produs care prezinta urme de avarii sau este caracterizat de zgarieturi ori alte caracteristici care vă pot determina să credeți că a fost deteriorat pe parcursul livrării, vă rugăm să ne contactați în vederea rezolvării situației în cel mai scurt timp posibil. Este răspunderea dumneavoastră să luați legătura cu noi pentru a stabili pașii următori care trebuie respectați pentru calitatea produselor dumneavoastră.

Livrarea produselor se va face in 1-14 zile lucratoare în funcție de disponibilitatea acestora din momentul confirmarii comenzii de către personalul SC ANNONA OPS SRL.

Se consideră ca fiind situații excepționale cazurile de fortă majoră astfel ca Sc Annona Ops SRL îsi rezervă dreptul de a întarzia și de a anula livrarile produselor comandate din motive independente de SC Annona Ops SRL, cauze care includ: calamitati, dezastre naturale, drumuri impracticabile, accidente, incendii, inundatii, explozii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, proteste, razboaie, răscoale, acte de terorism, tulburari civile, aglomerarea serviciilor de curierat datorate sărbatorilor și a diverselor perioade ale anului sau a altor impedimente de fortă majoră conforme cu uzanțele legii romane.

În cazul în care clientul nu este gasit la adresa mentionată si în intervalul orar stabilit de comun accord, reprezentantul firmei de curierat va reveni inca o data pentru efectuarea livrarii, Daca nici a doua oara nu poate efectua livrarea, produsul va fi returnat la sediu iar comanda va fi anulată, clientul suportand costurile unei noi livrari.

SC ANNONA OPS SRL îsi rezervă dreptul de a refuza o comandă daca există una din situațiile urmatoare: produsul solicitat nu este disponibil, imposibilitatea de obtinere a plătii, identificarea unor erori referitoare la produs sau descrierea produsului, produsul comandat nu se poate livra de către furnizorul nostru, manifestarea unui comportament si limbaj neadecvat din partea clientului.

 

Condiții de returnare

Acceptăm returnarea tipurilor de produse care pot fi refolosite sau produse care sunt defecte din fabrică și necesită înlocuirea completă sau parțială a compontentelor acestora.
În cazul în care ați achiziționat un produs de la noi și nu sunteți pe deplin mulțumiți, îl puteți returna în conformitate cu prevederile OUG 34/2014. Aveti dreptul de a ne notifica in scris privind renuntarea la cumparare fara invocarea vreunui motiv, trimitand formularul de retur la adresa contact@annona.ro in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua intrarii in posesia fizica a produsului.
In cazul persoanelor juridice ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returnarea produselor, avand in vedere ca nu exista calitatea de consumator.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client/comparator. Costul transportului va fi suportat de catre vanzator, respectiv de catre ANNONA OPS SRL – in cazul in care produsul returnat prezinta defecte de fabricatie sau produsul a fost livrat din eroare si nu corespunde cu cel din comanda.
Produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit, nefiind acceptate produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau cele care au fost folosite excesiv, prezinta urme de zgarieturi, lovituri sau alte cauze care duc la diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora conform art.14, alin.3, din OUG 34/2014.
Produsele returnate vor fi impachetate in ambalajul original, avand etichetele de produs intacte si vor fi insotite de toate documentele cu care a fost livrat produsul.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe repere din acelasi produs si doriti sa le returnati pe toate va trebui sa va asigurati ca desigilati doar un singur produs – returnarea celorlaltor produse de acelasi fel fiind acceptată doar dacă sunt sigilate. Sunteţi responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din utilizări si manipulari care depăşesc limita necesară pentru determinarea naturii, calităţii şi funcţionării produselor. Orice modificare adusă produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, va duce automat la aplicarea unor proceduri de returnare supuse unor taxe conforme cu readucerea produselor la starea în care au fost livrate.

 

Condiţii speciale de returnare produse

Costul transportului precum şi orice alte taxe adiţionale vor fi suportate de catre vânzator, respectiv  de catre  Annona Ops SRL, în următoarele cazuri:

  • LIVRAREA UNUI PRODUS DIFERIT FAŢĂ DE PRODUSUL COMANDAT
  • PRODUSUL A FOST LIVRAT DIN EROARE ŞI NU CORESPUNDE CU CEL DIN COMANDĂ DUMNEAVOASTRĂ SAU NU RESPECTĂ SPECIFICAȚIILE DE PE SITE. ÎN ACEST CAZ VĂ RUGĂM SĂ NE ANUNŢAŢI PRIN ORICE MIJLOACE (E-MAIL, TELEFON…), URMÂND CA NOI SĂ NE IMPLICAM CÂT MAI URGENT ÎN REMEDIEREA SITUAŢIEI.
  • Livrarea unui produs care prezintă defecte de fabricație.
  • Colet avariat. Noi acordăm o atenție deosebită clienților nostri  și ne asigurăm că produsele să fie predate corespunzător curierului.  În cazul în  care coletul ajunge avariat la dumneavoastră  vă rugăm sa faceți o poză (în prezența curierului) și să o trimiteți pe adresa de e-mail office@annona.ro iar noi ne vom ocupa în ceea ce privește înlocuirea produsului sau returnarea banilor după recepționarea coletului avariat.

 

Condiții de garanție

Garanția produselor achizitionate prin intermediul annona.ro este garantia oferită  de fiecare producător, sau furnizor, prin aplicarea si respectarea prevederilor legale în vigoare. . În cazul în care întâmpinați dificultăți cu privire la produsele comercializate de noi și observați defecțiuni din primele zile de utilizare, suntem deschiși cu privire la aplicarea politicii de returnare descrisă pe site. Puteți trimite produsele în garanție direct la noi sau la compania producătoare, respectând legislația în vigoare cu privire la ambalajul original și uzura obiectelor propriu-zise.

 

Drepturi de autor și condiții proprietate intelectuală

Conținutul, elementele vizuale și toate informațiile prezentate pe site-ul annona.ro sunt proprietatea S.C. Annona Ops S.R.L. sau sunt folosite cu acordul scris al proprietarilor de drept în scopuri bine definite sau, după caz, a furnizorilor produselor oferite prin intermediul site-ului și sunt protejate de legislația în vigoare privind dreptul de autor si de legile privind proprietatea intelectuală si industriala. Utilzarea fară acordul scris al SC Annona Ops SRL a oricaror elemente enumerate mai sus constituie o contraventie si se pedepseste conform legilor în vigoare.